Swiss premium oral care 

Odaberi svoju dražavu Hrvatska
Besplatna dostava iznad 225 kn
Rok isporuke do 5 radnih dana
Sigurno plaćanje sa 3D Secure

Narudžbe

Kome se mogu obratiti za pitanja u vezi narudžbe?

Našu korisničku službu možete kontaktirati putem kontaktnog obrasca ili broja telefona +385(0)1 631 07 55, radnim danom od 8 do 16 sati.

link

Hoću li dobiti potvrdu da je moja narudžba zaprimljena?

Da, u kratkom vremenu nakon što zaključite svoju narudžbu zaprimit ćete automatsku potvrdu na e-mail adresu.

link

Mogu li otkazati svoju narudžbu?

Putem kontaktnog obrasca možete otkazati ili zatražiti promjene postojećih narudžbi. Rado ćemo udovoljiti vašem zahtjevu ako će to biti izvedivo s tehničke strane i ako narudžba još uvijek nije otpremljena.

link

Zašto još uvijek nisam zaprimio/la svoju narudžbu?

Ako su proizvodi koje ste naručili dostupni, a još uvijek niste zaprimili potvrdu o otpremi narudžbe na e-mail adresu, molimo provjerite sljedeće:

  • Jeste li provjerili e-mail od dostavne službe s informacijama o praćenju narudžbe?
  • Jeste li unijeli valjanu e-mail adresu?
  • Da li je plaćanje izvršeno?
  • Jesu li svi naručeni proizvodi dostupni na našem skladištu?

Ispričavamo se ako je doista došlo do kašnjenja u isporuci vaše narudžbe. Mnogo je različitih faza uključenih u otpremu vaše narudžbe, što nažalost može uključivati i mogućnost kašnjenja isporuke.

Možete nas kontaktirati putem kontaktnog obrasca ili broja telefona +385(0)1 631 07 55 kako biste provjerili status svoje narudžbe i pobrinuli se da stigne u što je moguće kraćem roku na vašu adresu.

link

Gdje se nalazi moja pošiljka?

Na e-mail adresu zaprimit ćete automatsku potvrdu čim se kreira naljepnica za otpremu vaše pošiljke. E-mail obavijest će sadržavati broj pošiljke koji možete koristiti za praćenje statusa isporuke putem https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke.

Upotrebom linka za praćenje pošiljke, moguće su dodatne izmjene mjesta isporuke, poput preusmjeravanja na lokaciju dostavne službe ili na neku drugu adresu.

Broj praćenja pošiljke možete pronaći u svom korisničkom računu pod Narudžbe i u odjeljku „Detalji dostave“.

link

Što učiniti ako mi je dostavljen pogrešan proizvod?

Zaprimite li pogrešan proizvod ili različitu količinu proizvoda od naručenih, molimo kontaktirajte nas putem kontaktnog obrasca.

Kako bismo u najkraćem roku riješili nastalu situaciju, molimo pošaljite nam svoj referentni broj narudžbe i navedite nam o kojem se proizvodu točno radi. U najkraćem mogućem roku provjerit ćemo što se dogodilo i povratno vam se javiti. 

link

Što učiniti ako su proizvodi u isporuci oštećeni?

S velikom pažnjom pakiramo svaku narudžbu i ulažemo velik trud da proizvode isporučimo neoštećene. Međutim, ako se proizvod u transportu ošteti, rado ćemo vam pomoći.

Obratite nam se putem kontaktnog obrasca u roku pet dana od primitka pošiljke i dostavite nam sljedeće podatke:

  • Vaš referentni broj narudžbe
  • Opis oštećenja
  • Fotografije oštećenja i pakiranja

Nakon što nam dostavite tražene podatke, provjerit ćemo s dostavnom službom i obavijestiti vas o potrebnim sljedećim koracima u najkraćem mogućem roku.

link