Narudžbe
Našu korisničku službu možete kontaktirati putem kontaktnog obrasca ili broja telefona +385(0)1 631 07 55, radnim danom od 8 do 16 sati.
linkDa, u kratkom vremenu nakon što zaključite svoju narudžbu zaprimit ćete automatsku potvrdu na e-mail adresu.
linkPutem kontaktnog obrasca možete otkazati ili zatražiti promjene postojećih narudžbi. Rado ćemo udovoljiti vašem zahtjevu ako će to biti izvedivo s tehničke strane i ako narudžba još uvijek nije otpremljena.
linkAko su proizvodi koje ste naručili dostupni, a još uvijek niste zaprimili potvrdu o otpremi narudžbe na e-mail adresu, molimo provjerite sljedeće:
- Jeste li provjerili e-mail od dostavne službe s informacijama o praćenju narudžbe?
- Jeste li unijeli valjanu e-mail adresu?
- Da li je plaćanje izvršeno?
- Jesu li svi naručeni proizvodi dostupni na našem skladištu?
Ispričavamo se ako je doista došlo do kašnjenja u isporuci vaše narudžbe. Mnogo je različitih faza uključenih u otpremu vaše narudžbe, što nažalost može uključivati i mogućnost kašnjenja isporuke.
Možete nas kontaktirati putem kontaktnog obrasca ili broja telefona +385(0)1 631 07 55 kako biste provjerili status svoje narudžbe i pobrinuli se da stigne u što je moguće kraćem roku na vašu adresu.
linkNa e-mail adresu zaprimit ćete automatsku potvrdu čim se kreira naljepnica za otpremu vaše pošiljke. E-mail obavijest će sadržavati broj pošiljke koji možete koristiti za praćenje statusa isporuke putem https://www.dpd.com/hr/hr/.
Upotrebom linka za praćenje pošiljke, moguće su dodatne izmjene mjesta isporuke, poput preusmjeravanja na lokaciju dostavne službe ili na neku drugu adresu.
Broj praćenja pošiljke možete pronaći u svom korisničkom računu pod Narudžbe i u odjeljku „Detalji dostave“.
linkZaprimite li pogrešan proizvod ili različitu količinu proizvoda od naručenih, molimo kontaktirajte nas putem kontaktnog obrasca.
Kako bismo u najkraćem roku riješili nastalu situaciju, molimo pošaljite nam svoj referentni broj narudžbe i navedite nam o kojem se proizvodu točno radi. U najkraćem mogućem roku provjerit ćemo što se dogodilo i povratno vam se javiti.
linkS velikom pažnjom pakiramo svaku narudžbu i ulažemo velik trud da proizvode isporučimo neoštećene. Međutim, ako se proizvod u transportu ošteti, rado ćemo vam pomoći.
Obratite nam se putem kontaktnog obrasca u roku pet dana od primitka pošiljke i dostavite nam sljedeće podatke:
- Vaš referentni broj narudžbe
- Opis oštećenja
- Fotografije oštećenja i pakiranja
Nakon što nam dostavite tražene podatke, provjerit ćemo s dostavnom službom i obavijestiti vas o potrebnim sljedećim koracima u najkraćem mogućem roku.
link